Niniejszym informuje się, iż wnioski na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia handlu przed cmentarzami na okoliczność Święta Wszystkich Świętych w b.r. przyjmowane będą od dnia 18 września 2024r. do dnia 09 października 2024r.
na zajęcia pasów drogowych, pod cmentarzami w Kielcach, na okoliczność święta Wszystkich Świętych w roku 2024
W roku 2024 zezwolenia na handel w pasach drogowych, pod cmaentarzami, wydawane będą przez Miejski Zarząd Dróg w Kielcach dla następujących ulic:
– Spokojna,
– Ściegiennego,
– Zagnańska.
Stanowiska handlowe przy ulicy Spokojnej – przewidziano jak w roku 2023 i zgodnie z lokalizacją przedstawioną na załączonej mapie stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszej procedury oraz według poniższych zasad:
Stanowiska handlowe przy ulicy Ściegiennego – przewidziano jak w roku 2023 i zgodnie z lokalizacją przedstawioną na załączonej mapie stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszej procedury.
Stanowiska handlowe przy ulicach Kolonia i Chłopskiej – przewidziano jak w roku 2023 i zgodnie z lokalizacją przedstawioną na załączonej mapie stanowiącej załącznik Nr 3 do niniejszej procedury.
– dowód posiadania gospodarstwa rolnego: decyzja w sprawie wymiaru zobowiązania pieniężnego z tytułu podatku rolnego lub decyzja w sprawie wymiaru zaliczek na podatek dochodowy od dochodów z działów specjalnych produkcji rolnej,
– forma, wymiary, lokalizacja stoiska handlowego ( szkic, opis, mapa ),
– w przypadku spółki cywilnej – kserokopia umowy spółki zarejestrowanej we właściwym urzędzie skarbowym,
Rozpatrywanie wniosków
Wnioski z brakami będą rozpatrzone po ich uzupełnieniu.
Warunkiem wydania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego jest aktywny status prowadzenia działalności gospodarczej w przypadku wniosków składanych w ramach działalności gospodarczej.
Warunkiem wydania zezwolenia jest brak zaległości płatniczych z tytułu zajęcia pasa drogowego oraz zobowiązanie się do pokrycia kosztów przywrócenia pasa drogowego do poprzedniego stanu użyteczności w związku z zajęciem pasa drogowego i uiszczenia z tego tytułu stosownej opłaty.
Zajęcie pasa drogowego i opłaty
Do zajęcia pasa drogowego upoważnia posiadanie oryginalu ostatecznej decyzji administracyjnej – odbiór tej decyzji do dnia 25.10.2024r. w terminie uzgodnionym telefonicznie w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach przy ulicy Prendowskiej 7, pokój nr 6 z uiszczeniem opłaty za oczyszczanie pasa drogowego (UWAGA – płatność w siedzibie MZD, wyłącznie bezgotówkowo kartą płatniczą lub gotówką w Urzędzie pocztowym – zgodnie z załączonym wykazem). Decyzje nieodebrane w tym terminie zostaną wysłane pocztą.
Rezygnacja z zajęcia pasa drogowego.
1. Wnioskodawca może zrezygnować z zajęcia pasa drogowego wyłącznie w formie pisemnej najpóźniej trzy dni przed wnioskowanym terminem. Pismo należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach przy ul. Prendowskiej 7.
2. Nieodebranie przez wnioskodawcę decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego, bez pisemnej rezygnacji w trybie określonym w punkcie 1, nie powoduje wygaśnięcia przedmiotowej decyzji.