
Budowa drogi gminnej na os. Dąbrowa II w Kielcach na odcinku od ul. Wincentego z Kielc do ul. Warszawskiej wraz z budową nowej pętli autobusowej
Realizacja zadania umożliwi otwarcie terenów inwestycyjnych oraz mieszkaniowych na
os. Dąbrowa II w Kielcach. Ponadto przyczyni się do lepszego skomunikowania os.
Dąbrowa, m.in. w wyniku jego połączenia z ul. Warszawską.
W zakres zadania wchodzi:
– Budowa drogi gminnej na os. „Dąbrowa II” (stanowiącej przedłużenie ul.
Wincentego z Kielc do ul. Warszawskiej) o długości ok. 1,0 km o parametrach
drogi klasy L;
– budowa nowej pętli autobusowej;
– budowa chodników, zatok autobusowych;
– budowa kanalizacji deszczowej w ciągu nowobudowanej drogi oraz wzdłuż ul.
Warszawskiej i ul. Witosa;
– budowa kanałów technologicznych;
– budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego;
– przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej;
– budowa skrzyżowań i włączeń dróg dojazdowych przewidzianych w mpzpt
„Dąbrowa II” do przedmiotowej drogi głównej oraz zjazdów w celu zapewnienia
obsługi komunikacyjnej terenów przyległych.
os. Dąbrowa II w Kielcach. Ponadto przyczyni się do lepszego skomunikowania os.
Dąbrowa, m.in. w wyniku jego połączenia z ul. Warszawską.
W zakres zadania wchodzi:
– Budowa drogi gminnej na os. „Dąbrowa II” (stanowiącej przedłużenie ul.
Wincentego z Kielc do ul. Warszawskiej) o długości ok. 1,0 km o parametrach
drogi klasy L;
– budowa nowej pętli autobusowej;
– budowa chodników, zatok autobusowych;
– budowa kanalizacji deszczowej w ciągu nowobudowanej drogi oraz wzdłuż ul.
Warszawskiej i ul. Witosa;
– budowa kanałów technologicznych;
– budowa energooszczędnego oświetlenia ulicznego;
– przebudowa kolidującej infrastruktury technicznej;
– budowa skrzyżowań i włączeń dróg dojazdowych przewidzianych w mpzpt
„Dąbrowa II” do przedmiotowej drogi głównej oraz zjazdów w celu zapewnienia
obsługi komunikacyjnej terenów przyległych.
Założenia projektowe dla odcinka KL004
– Kategoria drogi – gminna.
– Klasa drogi – L (lokalna).
– Obciążenie ruchem – 115 kN/oś.
– Kategoria ruchu – KR3.
– Prędkość projektowa vp – 40 km/h.
– Prędkość miarodajna vm – 60 km/h.
– Liczba jezdni – 1.
– Liczba pasów ruchu jezdni – 2.
– Szerokość jezdni – 7,00m (2×3,5m).
– Pas zieleni oddzielający chodnik od jezdni szerokości – 3,0 m.
– Szerokość chodników obustronnych – 2,0m.
– Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20,0 m.
– Kategoria drogi – gminna.
– Klasa drogi – L (lokalna).
– Obciążenie ruchem – 115 kN/oś.
– Kategoria ruchu – KR3.
– Prędkość projektowa vp – 40 km/h.
– Prędkość miarodajna vm – 60 km/h.
– Liczba jezdni – 1.
– Liczba pasów ruchu jezdni – 2.
– Szerokość jezdni – 7,00m (2×3,5m).
– Pas zieleni oddzielający chodnik od jezdni szerokości – 3,0 m.
– Szerokość chodników obustronnych – 2,0m.
– Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20,0 m.
– Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2%.
KL005
– Kategoria drogi – gminna
– Klasa drogi – L (lokalna; L 1×2)
– Kategoria ruchu – KR3
– Obciążenie ruchem – 115 kN/oś.
– Prędkość projektowa vp – 40 km/h
– Prędkość miarodajna vm – 60 km/h
– Liczba jezdni – 1
– Liczba pasów ruchu jezdni – 2
– Szerokość jezdni – 7,00m (2×3,5m)
– Pas zieleni oddzielający chodnik od jezdni szerokości – 3,0 m
– Szerokość chodników obustronnych – 2,0m
– Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20,0 m
– Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2%.
– Kategoria drogi – gminna
– Klasa drogi – L (lokalna; L 1×2)
– Kategoria ruchu – KR3
– Obciążenie ruchem – 115 kN/oś.
– Prędkość projektowa vp – 40 km/h
– Prędkość miarodajna vm – 60 km/h
– Liczba jezdni – 1
– Liczba pasów ruchu jezdni – 2
– Szerokość jezdni – 7,00m (2×3,5m)
– Pas zieleni oddzielający chodnik od jezdni szerokości – 3,0 m
– Szerokość chodników obustronnych – 2,0m
– Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20,0 m
– Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2%.
KL009
– Kategoria drogi – gminna
– Klasa drogi – L (lokalna; L 1×2)
Kategoria ruchu – KR3
– Obciążenie ruchem – 115 kN/oś.
– Prędkość projektowa vp – 40 km/h
– Prędkość miarodajna vm – 60 km/h
– Liczba jezdni – 1
– Liczba pasów ruchu jezdni – 2
– Szerokość jezdni – 7,00m (2×3,5m)
– Pas zieleni oddzielający chodnik od jezdni szerokości – 3,0 m
– Szerokość chodników obustronnych – 2,0m
– Szerokość ścieżki rowerowej – 2,5m
– Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20,0 m
– Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2%.
– Kategoria drogi – gminna
– Klasa drogi – L (lokalna; L 1×2)
Kategoria ruchu – KR3
– Obciążenie ruchem – 115 kN/oś.
– Prędkość projektowa vp – 40 km/h
– Prędkość miarodajna vm – 60 km/h
– Liczba jezdni – 1
– Liczba pasów ruchu jezdni – 2
– Szerokość jezdni – 7,00m (2×3,5m)
– Pas zieleni oddzielający chodnik od jezdni szerokości – 3,0 m
– Szerokość chodników obustronnych – 2,0m
– Szerokość ścieżki rowerowej – 2,5m
– Szerokość w liniach rozgraniczających – min. 20,0 m
– Pochylenie poprzeczne jezdni na odcinku prostym – daszkowe 2%.