Gmina Kielce – Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej z rozliczeniem stanów prawnych nieruchomości znajdujących się w pasie drogowym ulicy: Jesionowej w Kielcach – oznaczonych jako działki ewidencujne numer 915/15, 1424/2 (obręb 0006), 207/8, 207/9 (obręb 0010), Topolowej w Kielcach – oznaczonych jako działka ewidencyjna numer 188/3 (obręb 0010), Zagnańskiej w Kielcach (skrzyżowanie z ul. Jesionową i Łódzką) – oznaczonych jako działka ewidencyjna numer 25/7 (obręb (0010) wybrana została oferta następującego Wykonawcy: Tomasz Śmigielski
za cenę brutto: 15 900,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy osiemset złotych 00/100.)
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
Dokumenty do pobrania: |
2020-03-19
Rok 2020
Jarosław Skrzydło