Gmina Kielce – Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa oświetlenia ulicy Nastole oraz łącznika od ulicy Karskiego do ulicy Pod Telegrafem w Kielcach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Kielce” wybrana została oferta następującego Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „ENERGOTECH” za cenę brutto: 60 368,40 zł. (słownie: sześćdziesiąt tysięcy trzysta sześćdzisiąt osiem złotych 40/100.)
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
Dokumenty do pobrania: |
2020-05-07
Rok 2020
Jarosław Skrzydło