Gmina Kielce – Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843
z późniejszymi zmianami) zwanej dalej PZP, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.:
„Budowa chodnika i oświetlenia wzdłuż ul. Skrajnej w Kielcach
na odcinku od ul. Malików do posesji nr 72”
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania
W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty. Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę 190 035,00 PLN. Cena brutto najkorzystniejszej oferty znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 100 000,00 PLN. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP w sytuacji, kiedy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.