Gmina Kielce – Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), zawiadamia na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843
z późniejszymi zmianami) zwanej dalej PZP, że zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 PZP unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn.: Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty. Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę 396 675,00 PLN. Cena brutto najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. 345 000,00 PLN. Zgodnie |
Dokumenty do pobrania: |
2020-06-23
Rok 2020
Jarosław Skrzydło