|
Wymagane dokumenty: |
|
Wniosek zawierający: imię i nazwisko lub nazwę, dokładny adres i numer telefonu wnioskodawcy oraz inwestora, Do wniosku należy dołączyć:
|
|
Miejsce złożenia dokumentów: |
|
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7 |
|
Opłaty: |
|
Czyność urzędowa niepodlegająca opłacie skarbowej |
|
Termin i sposób załatwienia: |
|
Wydanie decyzji na lokalizację następuje w terminie zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. 2024 poz. 572 z późn. zm.). Decyzja jest wydawana na okres 24 miesięcy. |
|
Podstawa prawna: |
|
Art. 39 ust. 3-5 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 320, z późn. zm.) |
|
Tryb odwoławczy: |
|
Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, w terminie 14 dni organu który wydal decyzję. |
| Mapa interaktywna lokalizacji stacji ładowania w pasie drogowym |
|
Legenda (kolor): |
|
Informacje dodatkowe: |
|
Przystosowanie pasa drogowego do funkcjonowania ogólnodostępnej stacji ładowania pojazdów nastąpi staraniem i na koszt Inwestora zgodnie z uzgodnionym w MZD w Kielcach projektem zagospodarowania terenu i projektem stałej organizacji ruchu. Miejski Zarząd Dróg w Kielcach nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte nieruchomości przeznaczonej pod lokalizację stacji ładowania oraz za istnienie podziemnych urządzeń infrastruktury technicznej, które dotychczas nie zostały zinwentaryzowane i zaewidencjonowane. |
|
Wnioski do pobrania |
|
2024-12-31
Jak załatwić ...
Marcin Januchta