Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy
- wstępna kontrola dokumentów księgowych,
- kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych,
- wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego,
- księgowanie wyciągów bankowych,
- przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne)
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: wyższe magisterskie, zawodowe (licencjat) lub podyplomowe, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne
- znajomość prowadzenia rachunkowości jednostek budżetowych.
- doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
- znajomość ustaw: o samorządnie gminnym, o samorządzie powiatowym, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i usług,
- predyspozycje i umiejętności kandydata: bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, dobra organizacja pracy, rzetelność, staranność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
- sprawne posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym Microsoft Excel,
- wiedza na temat zadań i funkcjonowania jednostki budżetowej.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Miejsce wykonywania pracy
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Jadwigi Prendowskiej 7
25-395 Kielce
Warunki pracy
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce,
- praca w zespole,
- zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
- praca w stresie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- praca na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7,
- budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz staż pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Składanie ofert
Oferty należy składać do 30.09.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Miejsce składania dokumentów:
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce
pokój nr 103
Inne informacje
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na Inspektora Wydziału Finansowo-Księgowego”. Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane).
W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855.