Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego poprzez:

  • pełnienie funkcji inspektora nadzoru,
  • weryfikację rozliczeń nadzorowanych inwestycji,
  • udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, 
  • archiwizację dokumentów budowy,
  • udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych,
  • nadzorowanie robót gwarancyjnych,
  • prowadzenie sprawozdawczości realizowanych inwestycji.

2. Nadzorowanie z ramienia Zarządu inwestycji realizowanych przy udziale środków unijnych, dla których bezpośredni nadzór inwestycyjny pełniony jest przez jednostkę zewnętrzną, poprzez:

  • nadzorowanie prac zewnętrznej jednostki nadzoru inwestorskiego,
  • weryfikację rozliczeń nadzorowanych inwestycji,
  • udział w odbiorach częściowych i końcowych robót, 
  • archiwizację dokumentów budowy,
  • udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych,
  • sprawowanie kontroli nad sprawozdawczością realizowanych inwestycji.

3. Aktualizacja szczegółowych specyfikacji technicznych na potrzeby realizacji inwestycji.
4. Współudział przy określaniu zakresu prac projektowych budów i przebudów.
5. Uczestnictwo w odbiorze dokumentacji projektowej. 
6. Współudział w procedurach postępowania przetargowego na realizację robót oraz opracowywanie części technicznej dla tych postępowań. 

 

Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – nizebędne (formalne):
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie dróg, 
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość procedur i przepisów dotyczących realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków unii europejskiej,
  • umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość programów: Word i Excel,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • kwalifikacje zawodowe: wykształcenie: wyższe techniczne 
  • doświadczenie zawodowe min. 4 lata

Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe, będące przedmiotem oceny:
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość Ustawy – Prawo Budowlane oraz Ustawy o drogach publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi sprzętu biurowego, 
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, profesjonalizm, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista i odporność na stres.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

Miejsce wykonywania pracy:

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce

 

Warunki pracy:

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku
i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce, 
  • praca w zespole, 
  • zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, 
  • praca w stresie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
  • praca na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7,
  • budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Wymagane dokumenty
i zaświadczenia w formie papierowej:

 

  • CV, 
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,  doświadczenie zawodowe oraz staż pracy,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
Składanie dokumentów:

Miejsce składania dokumentów

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce
pokój nr 103

 Oferty należy składać do 27 czerwca 2025 r.
(decyduje data wpływu do Urzędu).

Inne informacje:

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie
z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej w Wydziale Realizacji Inwestycji".
Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane).

W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855.

Do pobrania:

Ogłoszenie o naborze

Klauzula informacyjna