Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Inspektora Wydziału Przygotowania Inwestycji
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W KIELCACH

Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
  • zlecanie i nadzór prac projektowych,
  • uzgadnianie i odbiór dokumentacji projektowej,
  • prowadzenie rozliczeń finansowych zleconych prac projektowych,
  • przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, pozwoleń na budowę, zgłoszeń budowy lub wykonywania robót budowlanych oraz innych decyzji niezbędnych do przygotowywania zadań (np. decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji środowiskowej, decyzji na wycinkę drzew i krzewów),
  • przygotowywanie i przeprowadzanie konsultacji społecznych oraz sporządzanie raportów z tych konsultacji,
  • udział w pozyskiwaniu środków finansowych z programów pomocowych i unijnych,
  • przygotowywanie zadań w ramach inicjatyw lokalnych,
  • opiniowanie zadań zgłaszanych w ramach budżetu obywatelskiego.
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – nizebędne (formalne):
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość programów: Word i Excel,
  • kwalifikacje zawodowe:
    – wykształcenie: wyższe techniczne (budownictwo, architektura lub pokrewne),
    – doświadczenie zawodowe: min. 2 letnia praktyka zawodowa.
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe, będące przedmiotem oceny:
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • znajomość Ustawy – Prawo Budowlane, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, przepisów dotyczących ochrony środowiska,
  • umiejętność obsługi komputera (w tym znajomość pakietu Office, ewentualnie programu AutoCad), umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, profesjonalizm, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista i odporność na stres.
Miejsce wykonywania pracy: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7, 25-395 Kielce
Warunki pracy:

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku
i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce, 
  • praca w zespole, 
  • zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, 
  • praca w stresie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
  • praca pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7,
  • budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty
i zaświadczenia w formie papierowej:
  • CV, 
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz staż pracy,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 
Składanie dokumentów:

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Miejsce składania dokumentów: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7, 5-395 Kielce, pokój nr 103

Oferty należy składać do 11 lipca 2025 r.
(decyduje data wpływu do Urzędu).

Inne informacje: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referenta Wydziału Utrzymania i Eksploatacji Pasa Drogowego”. Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103  (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane). 

W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855. 

Do pobrania:

Ogłoszenie o naborze

Klauzula informacyjna