Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy: |
- przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót,
- przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w nim obcych urządzeń infrastruktury technicznej,
- przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,
- prowadzenie zestawień statystycznych i przygotowywanie okresowych sprawozdań,
- wykonywanie objazdów weryfikujących stan techniczny wiat przystankowych,
|
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – nizebędne: |
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- kwalifikacje zawodowe:
- wykształcenie: wyższe techniczne
|
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe: |
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość Ustawy – Prawo Budowlane oraz Ustawy o drogach publicznych,
- umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, profesjonalizm, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista i odporność na stres.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%
|
Miejsce wykonywania pracy: |
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7 25-395 Kielce |
Warunki pracy: |
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, praca w stresie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
|
Wymagane dokumenty i zaświadczenia: |
- CV,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Składanie dokumentów: |
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty należy składać do 16.09.2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Miejsce składania dokumentów
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach ul. Prendowskiej 7 25-395 Kielce pokój nr 103
|
Inne informacje: |
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na referenta Wydziału Utrzymania i Eksploatacji Dróg”. Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane).
W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855.
|
Do pobrania: |
Ogłoszenie o naborze
Klauzula informacyjna
|