Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy:
  • przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego w celu wykonywania robót,
  • przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w nim obcych urządzeń infrastruktury technicznej,
  • przygotowywanie projektów decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego na prawach wyłączności,
  • prowadzenie zestawień statystycznych i przygotowywanie okresowych sprawozdań,
  • wykonywanie objazdów weryfikujących stan techniczny wiat przystankowych,
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – nizebędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • kwalifikacje zawodowe:
    • wykształcenie: wyższe techniczne
Wymagania zwiazane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe:

  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość Ustawy – Prawo Budowlane oraz Ustawy o drogach publicznych,
  • umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, profesjonalizm, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista i odporność na stres.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%

Miejsce wykonywania pracy: Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Prendowskiej 7 25-395 Kielce
Warunki pracy:

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku
i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce, praca w zespole, zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, praca w stresie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Praca na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty
i zaświadczenia:
  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz  o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe
Składanie dokumentów:
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty należy składać do 16.09.2024 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).


Miejsce składania dokumentów

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce
pokój nr 103

 

Inne informacje:

 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie
z dopiskiem: „Nabór na referenta Wydziału Utrzymania i Eksploatacji Dróg”. Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane).

W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855.

Do pobrania:

Ogłoszenie o naborze

Klauzula informacyjna