Główne zadania wykonywane
na stanowisku pracy
  • kierowanie i organizacja pracy bezpośrednio podległych Wydziałów Utrzymania i Eksploatacji Pasa Drogowego oraz Strefy Płatnego Parkowania,
  • reprezentowanie MZD na zewnątrz na zasadzie jednoosobowego kierownictwa, na podstawie pełnomocnictw i upoważnień udzielonych przez Prezydenta Miasta Kielce oraz Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg,
  • realizacja zadań wynikających z ustaw: o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym,
    o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz innych obowiązujących przepisów prawa.
 Wymagania związane
ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne)

  • obywatelstwo polskie,
  • spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust 1, 3 i 4 ustawy o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  • brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  • kwalifikacje zawodowe:
    wykształcenie: wyższe techniczne, specjalność – budownictwo drogowe,
    staż pracy: minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 5-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
    uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń.
 Wymagania związane
ze stanowiskiem pracy – dodatkowe
(będące przedmiotem oceny)
  • znajomość aktualnie obowiązujących przepisów podstawowych na danym stanowisku pracy:
    ustaw: o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego,
  • wiedza na temat zadań i funkcjonowania Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach,
  • predyspozycje i umiejętności kandydata:
    umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi oraz gospodarką finansową jednostki, umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia, samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, zdolność szybkiego rozwiązywania problemów, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejetność pracy z trudnym klientem, komunikatywność, odporność na stres, łatwość formułowania wypowiedzi, biegła obsługa komputera.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. Uprawnienie, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych nie dotyczy naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze.
 
Miejsce wykonywania pracy

 

Miejski Zarząd Dróg
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce

 

 Warunki pracy

 

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Wynagrodzenie zgodne z zarządzeniem nr 260/2023 Prezydenta Miasta Kielce z dnia 10 lipca 2023 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników samorządowych jednostek organizacyjnych Miasta Kielce.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w siedzibie oraz  siedzibą jednostki,
  • praca w zespole, 
  • wyjazdy służbowe, szkolenia, 
  • zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, 
  • praca w stresie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • praca w pokoju jednoosobowym na pierwszym piętrze, które nie jest przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. 
Wymagane dokumenty
i oświadczenia
w formie papierowej

  • podpisane  podanie o przyjęcie na stanowisko objęte konkursem (list motywacyjny),
  • podpisany krótki życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej (CV),
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach, w przypadku ukończenia studiów zagranicznych  studia muszą być uznane w Rzeczypospolitej Polskiej),
  • kserokopia uprawnień budowlanych,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających ww. staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia),
  • podpisanie oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Utrzymania w MZD Kielce,
  • podpisane oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie wraz z wynikającą z art. 233 k.k. klauzulą,
  • podpisane oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych wraz z wynikającą z art. 233 k.k. klauzulą,
  • podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych wraz z wynikającą z art. 233 k.k. klauzulą,
  • podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe wraz z wynikającą z art. 233 k.k. klauzulą,
  • podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi wraz z wynikającą
  • z art. 233 k.k. klauzulą,
  • podpisane oświadczenie kandydata o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów tej rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
 Składanie dokumentów

Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na zastępcę dyrektora ds. utrzymania MZD w Kielcach” w terminie do 17 lutego 2025 r. (włącznie) w siedzibie  Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach, pok. 103, w godz. od 7.30 do 15.30 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływy do MZD Kielce).

Dodatkowe informacje

  • pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
  • zastępca dyrektora ds. utrzymania jest zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
 Do pobrania

Ogłoszenie o naborze

Klauzula informacyjna