Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy
- organizacja i kontrola działań w zakresie wykonywania przeglądów gwarancyjnych
oraz usuwania wad gwarancyjnych, w tym udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych, - przygotowywanie umów o przejęcie zobowiązań gwarancyjnych,
- kontrola zajęcia oraz sposobu odtworzenia pasa drogowego, dokonywanie przeglądów gwarancyjnych robót wykonanych na podstawie decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego w celu usunięcia awarii,
- kontrola oraz nadzór nad stanem technicznym infrastruktury rowerowej będącej na utrzymaniu MZD Kielce,
- dokonywanie przeglądów oraz ocen stanu technicznego dróg.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne)
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- kwalifikacje zawodowe:
– wykształcenie: wyższe budowlane,
– doświadczenie zawodowe: min. 2 letnia praktyka zawodowa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- znajomość Ustawy Prawo Budowlane oraz Ustawy o drogach publicznych,
- umiejętność obsługi komputera, umiejętność obsługi sprzętu biurowego,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, rzetelność, profesjonalizm, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista i odporność na stres.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Miejsce wykonywania pracy
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Jadwigi Prendowskiej 7
25-395 Kielce
Warunki pracy
Liczba lub wymiar etatu: 1,0
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce,
- praca w zespole,
- zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
- praca w stresie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
- bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
- praca na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7,
- budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopia dokumentów potwierdzających staż pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Składanie ofert
Oferty należy składać do 03.10.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Miejsce składania dokumentów:
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce
pokój nr 103
Inne informacje
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora Wydziału Utrzymania i Eksploatacji Pasa Drogowego”. Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane).
W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855.