Tablica czerwona z napisem Miejski Zarząd Dróg w Kielcach

Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy

  • wstępna kontrola dokumentów księgowych,
  • kompletowanie i dekretowanie dowodów księgowych,
  • wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, 
  • księgowanie wyciągów bankowych,      
  • przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne (formalne)

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie: wyższe magisterskie, zawodowe (licencjat) lub podyplomowe, kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne
  • znajomość prowadzenia rachunkowości jednostek budżetowych.
  • doświadczenie zawodowe: minimum 3-letni staż pracy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – dodatkowe (będące przedmiotem oceny)

  • znajomość ustaw: o samorządnie gminnym, o samorządzie powiatowym, o rachunkowości, o finansach publicznych, o podatku od towarów i  usług,
  • predyspozycje i umiejętności kandydata: bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu powierzonych czynności, dobra organizacja pracy, rzetelność, staranność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • sprawne posługiwanie się arkuszem kalkulacyjnym Microsoft Excel,
  • wiedza na temat zadań i funkcjonowania jednostki budżetowej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Miejsce wykonywania pracy

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Jadwigi Prendowskiej 7
25-395 Kielce

Warunki pracy

Liczba lub wymiar etatu: 1,0

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca w siedzibie jednostki oraz na terenie Miasta Kielce,
  • praca w zespole,
  • zmienne tempo pracy, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji,
  • praca w stresie.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:

  • narzędzia pracy: komputer, sprzęt biurowy, itp.,
  • bezpieczne warunki pracy na stanowisku,
  • praca na pierwszym piętrze budynku jednopiętrowego usytuowanego przy ul. Prendowskiej 7,
  • budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia w formie papierowej:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz staż pracy,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata, że nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Składanie ofert

Oferty należy składać do 30.09.2025 r. (decyduje data wpływu do Urzędu).

Miejsce składania dokumentów:
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Prendowskiej 7
25-395 Kielce
pokój nr 103

Inne informacje

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na Inspektora Wydziału Finansowo-Księgowego”. Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane i można je odbierać osobiście po zakończeniu procedury naboru w pokoju nr 103 (nie odebrane dokumenty nie będą odsyłane).
W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Kielcach zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu w każdym czasie bez podawania przyczyn.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 41 34 02 855.

Pliki do pobrania

Ogłoszenie o naborze

Klauzula informacyjna