Gmina Kielce – Miejski Zarząd Dróg w Kielcach, (zwany dalej „Zamawiającym”), informuje na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843) zwanej dalej PZP, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Utrzymanie i konserwację drogowych sygnalizacji świetlnych i sygnalizacji ostrzegawczych ze znakiem D-6 na terenie miasta Kielce w roku 2021 wybrana została oferta następującego Wykonawcy: Zakład Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Waldemar Boleń za cenę brutto: 578 450,55 zł. (słownie: pięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych 55/100.)
Uzasadnienie wyboru Wykonawcy: zgodnie z art. 91 ust.1) PZP wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
Dokumenty do pobrania: |
2020-12-21
Rok 2020
Jarosław Skrzydło