Wymagane dokumenty

Wniosek zawierający: nazwę, dokładny adres, NIP i numer telefonu wnioskodawcy, nazwę i miejsce inwestycji, nazwę i adres inwestora.

Do wniosku należy dołączyć:

  • uzgodnienie dokumentacji technicznej
  • inwentaryzację powykonawczą lub szkic inwentaryzacyjny wraz z zawiadomieniem o zgłoszeniu prac geodezyjnych do Urzędu Miasta Kielce

Miejsce złożenia dokumentów

Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Jadwigi Prendowskiej 7
25-395 Kielce
tel. 41 34 02 800

Opłaty

Czynność urzędowa niepodlegająca opłacie

Termin i sposób załatwienia

Wniosek należy złożyć nie później niż na 3 dni robocze przed odbiorem.

Podstawa prawna

Uchwała nr XII/223/2007 Rady Miejskiej w Kielcach z dnia 26 lipca 2007 r. w sprawie uchwalenia regulaminu odprowadzania ścieków opadowych i roztopowych na terenie Miasta Kielce (Dz. Urz. Woj. Świet. Nr 187, poz. 2710, z późn. zm.)

Informacje dodatkowe

Wnioski do pobrania