Wymagane dokumenty
Wniosek zawierający: nazwę, dokładny adres, NIP i numer telefonu wnioskodawcy, nazwę i miejsce inwestycji, nazwę i adres inwestora.
Do wniosku należy dołączyć:
- uzgodnienie dokumentacji technicznej
- inwentaryzację powykonawczą lub szkic inwentaryzacyjny wraz z zawiadomieniem o zgłoszeniu prac geodezyjnych do Urzędu Miasta Kielce
Miejsce złożenia dokumentów
Miejski Zarząd Dróg w Kielcach
ul. Jadwigi Prendowskiej 7
25-395 Kielce
tel. 41 34 02 800
Opłaty
Czynność urzędowa niepodlegająca opłacie
Termin i sposób załatwienia
Wniosek należy złożyć nie później niż na 3 dni robocze przed odbiorem.
Podstawa prawna
Uchwała nr XII/223/2007 Rady Miejskiej w Kielcach z dnia 26 lipca 2007 r. w sprawie uchwalenia regulaminu odprowadzania ścieków opadowych i roztopowych na terenie Miasta Kielce (Dz. Urz. Woj. Świet. Nr 187, poz. 2710, z późn. zm.)